Гурток "Інтелектуал"
Мета і зміст роботи полягає в тому, щоб розширити політехнічний кругозір учнів, поглиблювати їх знання в галузі математики, надати допомогу в розвитку практичних навиків.
Розвивати в учнів просторове уявлення, логічне мислення, яке є одним із складових частин підготовки учнів до майбутньої трудової діяльності. Ширше пропагувати досягнення і значення математичної науки, сприяти виясненню і розвитку здібностей учнів та глибшому засвоєнню ними програмового матеріалу. Розвивати алгоритмічну та інформаційну культуру, увагу, пам’ять, позитивні властивості особистості і характеру, емоційно-вольової сфери. Сприяти різнобічному розвитку дитини, створити умови для інтелектуального, морального і фізичного розвитку та саморозвитку учнів.
Розповідати про велику роль комп’ютерів в науці, техніці, навчанні.
Всю роботу гуртка спрямувати на глибоке вивчення визначених теоретичних питань, на розв’язування задач.
Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу, прищепити любов до математики – таке головне завдання, такий головний зміст роботи гуртка.
№ заняття |
Назва теми
|
Дата |
Години |
1 |
Вступне заняття. Задачі на кмітливість, увагу, винахідливість. |
|
1 |
2 |
Розв’язування логічних задач. |
|
1 |
3 |
Чергування. Парність. Непарність. Розбиття на пари. |
|
1 |
4 |
Парність і непарність в задачах. |
|
1 |
5 |
Прості и складені числа. Ділення з остачею в натуральних числах. |
|
1 |
6 |
Ознаки подільності. НСД чисел. |
|
1 |
7 |
Застосування НСД і НСК чисел до розв’язування задач. Алгоритм Евкліда. |
|
1 |
8 |
Розклад на множники. |
|
1 |
9 |
Принцип Діріхле. Узагальнений принцип Діріхле. |
|
1 |
10 |
Розв’язування логічних задач. |
|
1 |
11 |
Розв’язування олімпіадних задач. Підготовка до шкільної олімпіади. |
|
1 |
12 |
Шкільний тур математичної олімпіади. |
|
1 |
13 |
Розбір завдань шкільного туру математичної олімпіади. |
|
1 |
14 |
Розв’язування олімпіадних задач минулих років. |
|
1 |
15 |
Розбір завдань районного туру математичної олімпіади. |
|
1 |
16 |
Перестановки і комбінації. Перебір варіантів. |
|
1 |
17 |
Розміщення, перестановки. |
|
1 |
18 |
Переливання, ділення, переправи. |
|
1 |
19 |
Числові ребуси. Числові головоломки. |
|
1 |
20 |
Розв’язування логічних задач. Задачі - таблиці. |
|
1 |
21 |
Розв’язування логічних задач. Задачі - таблиці. |
|
1 |
22 |
Розв’язування геометричних задач арифметичним способом. |
|
1 |
23 |
Завдання на обчислення відношень різних величин. |
|
1 |
24 |
Розв’язування логічних задач. |
|
1 |
25 |
Розв’язування олімпіадних завдань минулих років. |
|
1 |
26 |
Розв’язування задач за допомогою пропорцій. Розв’язування задач на частини. |
|
1 |
27 |
Розв’язування логічних задач. |
|
1 |
28 |
Розв’язування логічних задач. |
|
1 |
29 |
Завдання на частини. Дроби. |
|
1 |
30 |
Проценти та дроби. |
|
1 |
31 |
Завдання на розрізування та моделювання геометричних фігур. Завдання на конструювання. |
|
1 |
32 |
«Розстановка вздовж стін» |
|
1 |
33 |
Розв’язування олімпіадних завдань минулих років. |
|
1 |
34 |
Розв’язування олімпіадних завдань минулих років. |
|
1 |