Гурток "Інтелектуал"

Мета і основний зміст математичного гуртка

        Мета і зміст роботи полягає в тому, щоб розширити політехнічний кругозір учнів, поглиблювати їх знання в галузі математики, надати допомогу в розвитку практичних навиків.
        Розвивати в учнів просторове уявлення, логічне мислення, яке є одним із складових частин підготовки учнів до майбутньої трудової діяльності. Ширше пропагувати досягнення і значення математичної науки, сприяти виясненню і розвитку здібностей учнів та глибшому засвоєнню ними програмового матеріалу. Розвивати алгоритмічну та інформаційну культуру, увагу, пам’ять, позитивні властивості особистості і характеру, емоційно-вольової сфери. Сприяти різнобічному розвитку дитини, створити умови для інтелектуального, морального і фізичного розвитку та саморозвитку учнів.
Розповідати про велику роль комп’ютерів в науці, техніці, навчанні.
        Всю роботу гуртка спрямувати на глибоке вивчення визначених теоретичних питань, на розв’язування задач. 

      Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу, прищепити любов до математики – таке головне завдання, такий головний зміст роботи гуртка.

 
Зміст роботи математичного гуртка
 

 

№  заняття

Назва теми

 

Дата

Години

1

Вступне заняття.  Задачі  на  кмітливість,  увагу,  винахідливість.

 

1

2

Розв’язування   логічних  задач.

 

1

3

Чергування.  Парність.  Непарність.  Розбиття  на  пари.

 

1

4

Парність  і  непарність  в  задачах.

 

1

5

Прості  и  складені  числа.  Ділення  з  остачею  в  натуральних  числах.

 

1

6

Ознаки  подільності.  НСД  чисел.

 

1

7

Застосування  НСД  і  НСК  чисел  до  розв’язування  задач.  Алгоритм  Евкліда.

 

1

8

Розклад  на  множники.

 

1

9

Принцип  Діріхле.  Узагальнений  принцип  Діріхле.

 

1

10

Розв’язування  логічних  задач.

 

1

11

Розв’язування  олімпіадних  задач.  Підготовка до  шкільної  олімпіади.

 

1

12

Шкільний  тур  математичної  олімпіади.

 

1

13

Розбір  завдань  шкільного  туру  математичної  олімпіади.

 

1

14

Розв’язування  олімпіадних  задач  минулих років.

 

1

15

Розбір  завдань  районного туру  математичної  олімпіади.

 

1

16

Перестановки   і  комбінації.  Перебір  варіантів.

 

1

17

Розміщення,  перестановки.

 

1

18

Переливання, ділення, переправи.

 

1

19

Числові ребуси. Числові головоломки.

 

1

20

Розв’язування логічних задач. Задачі - таблиці.

 

1

21

Розв’язування логічних задач. Задачі - таблиці.

 

1

22

Розв’язування геометричних задач арифметичним способом.

 

1

23

Завдання на обчислення відношень різних величин.

 

1

24

Розв’язування логічних задач.

 

1

25

Розв’язування олімпіадних завдань минулих років.

 

1

26

Розв’язування задач за допомогою пропорцій. Розв’язування задач на частини.

 

1

27

Розв’язування логічних задач.

 

1

28

Розв’язування логічних задач.

 

1

29

Завдання на частини. Дроби.

 

1

30

Проценти та дроби.

 

1

31

Завдання на розрізування та моделювання геометричних фігур. Завдання на конструювання.

 

1

32

«Розстановка вздовж стін»

 

1

33

Розв’язування олімпіадних завдань минулих років.

 

1

34

Розв’язування олімпіадних завдань минулих років.

 

1