Анкета учасника
І (районного) туру всеукраїнського
конкурсу «Учитель року - 2016»
1. Прізвище, ім’я, по батькові: Шульга Юлія Валеріївна
2. Дата народження: 25 січня 1987р
3. Домашня адреса: 34600, м. Березне Рівненської області
4. Які навчальні заклади закінчила, в якому році: Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, 2009р – вчитель математики та економіки
5. Стаж роботи: 6 років
6. Місце роботи: Полянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, с. Поляни, вул. Л. Українки 73, Березнівський р-н, Рівненська обл., 34612, тел. 3-31-93
7. Посада: вчитель математики та економіки
8. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії
9. Класи, в яких викладаю: 9, 11 клас
10. Педагогічне кредо:
"Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти."
М. Сингаївський
Інноваційні форми роботи, що використовую на уроках математики
Розвиток освіти ХХІ століття спонукає до оновлення методів та прийомів навчання, запровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій, сучасних концепцій та способів формування в учнів предметних та життєвих компетенцій.
Важливою умовою організації навчально-виховного процесу є вибір учителем раціональної системи методів і прийомів активного навчання, використання сучасних технологій у поєднанні з традиційними засобами. Процес навчання повинен бути організований так, щоб зорієнтувати дитину на досягнення нею цілей, які вона сама собі поставила.
Однією з провідних форм навчально-виховного процесу є урок, а тому, готуючись до нього я:
· використовую вікові і психологічні особливості учнів;
· пам’ятаю, що сучасне навчання – це управління навчанням;
· відмовляюсь від пасивних форм навчання, запроваджую активні форми;
· частіше використовую метод проектів, ілюстрацій, комп’ютерні технології;
· пам’ятаю, що нестандартні уроки формують відповідальне ставлення школярів до учення, допомагають розвивати інтелект;
· створюю на уроках всі умови для самовираження дитини в різних видах навчальної діяльності.
На уроках математики використовую такі форми та технології навчання:
1. Проблемне навчання
2. Групові (колективні) технології навчання.
3. Технологія ігрового навчання.
4. Технологія проектного навчання.
5. Технологія формування критичного мислення.
6. Інтерактивне навчання.
Викладання – це мистецтво, а не ремесло – у цьому самий корінь учительської справи… вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися – от єдиний можливий курс сучасного вчителя. (М. А. Рибникова)
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
Професія вчителя – одна з найбільш творчих і складних професій, яка поєднує науку та мистецтво. Ця професія споріднена з працею письменника, режисера і постановника, актора, педагога, психолога та науковця.
Вчитель – це елемент, який пов’язує покоління, носій суспільно-історичного досвіду. І я маю честь носити це високе звання «Педагог».
Я з дитинства мріяла про професію вчителя, бо серцем відчула, що моє покликання – учити, виховувати, плекати в душі добро й людяність. Вважаю, що мій учительський талант виявляється у вмінні «запалити» дітей до роботи, у поєднанні професійної майстерності з щирістю, ерудицією, повагою до людей.
Доля дарувала мені велике щастя – бути вчителем, закінчивши у 2009 році Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка та здобувши спеціальність учителя математики та економіки.
Свою педагогічну діяльність розпочала в Зірненській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів та з 2011 року продовжила у Полянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
Не загубити! Не втратити! Відродити! Ось головна змістова лінія, що проходить через мою педагогічну діяльність. Робота вчителя – це безмежне поле, на якому потрібно завзято та наполегливо працювати. Щодня пошук, щодня несподіванки, то прикрі, то кумедні, щодня – відкриття, які неможливі без натхнення.
Інколи думаєш – досить… Але є в нашій роботі щасливі й радісні моменти заради яких хочеться працювати, вдосконалюватися, і тоді схаменешся – все недаремно! І знову починаєш спочатку…
А.С. Макаренко зазначав, що «…діти – це життя, і життя прекрасне, і ставитися до них треба як до товаришів і громадян, поважати їхнє право на радість і обов’язок відповідальності». Вчитель є творцем дитячих душ, процес педагогічної творчості постійно підштовхує на пошуки нових методів і форм роботи з учнями.
Я не просто «працюю з дітьми», я живу з ними, ділю радощі і печалі, успіхи і падіння, не допускаючи фальші у відносинах. Діти зазвичай уявляють свого вихователя як творця їх радості, здатного придумати щось нове, веселе і несподіване, і як мудреця, який все знає і все вміє, і як захисника, готового захистити їх від бід і несправедливості, зла і образ, і як арбітра, який розсудить по совісті.
Як вчитель, я зацікавлена в тому, щоб учні знайшли для себе цікаву справу, прагну розкрити їх здібності, нахили, інтереси.